Kai Realo

Circle K Eesti (endine Statoil Fuel & Retail Eesti) tegevjuht
Kai Realo

Kai Realo

Circle K Eesti (endine Statoil Fuel & Retail Eesti) tegevjuht

Statoili kaubamärki on juba aastaid iseloomustanud järgmised märksõnad: kvaliteet, usaldusväärsus, suurepärane klienditeenindus. Eesti suurettevõtete maineuuringu pingerivis on Statoili pea alati esikümnes ning 2015. aastal saavutasime Swedbanki järel lausa teise koha.

Konverentsil  räägib Kai sellest, milliste tegevustega on Statoili jaemüügikett saavutanud konkurentsivõimelise positsiooni – seda nii teenuse osutajana, koostööpartnerina kui ka tööandjana. Mil moel toetab hea klienditeenindus ettevõtte müüginumbreid ja tõstab usaldusväärsust? Kuidas peab kohtlema tööandja oma töötajaid, et kõrgel tasemel klienditeenindus oleks võimalik? Mida tähendab eetika ärisuhetes ja kuidas seda töötajatele arusaadavaks teha nii, et selle rakendamisel saavad kasu nii töötajad, kliendid kui äripartnerid?

Circle K Eesti (endine Statoil Fuel & Retail Eesti) peadirektorina on Kai töötanud viimased 4 aastat. Tema varasem töökogemus on suurel määral seotud olnud müügi ja turundusega. Statoili kaubamärgi edendamist on ta eestvedanud juba 11 aastat ning selle käigus vastutanud nii turunduse, jaemüügi, mootorikütuste ja poekaupade tootearenduse ning kontseptsiooni elluviimise eest.  Elisas ning Mäkitorppa jaemüügiketis olid tema meeskonna peamisteks ülesanneteks jaemüügikampaaniate väljatöötamine ning elluviimine. Oma esimeseks tõeliselt arendavaks töökohaks peab Kai aga IBM Eestit, kus ta tegeles aastaid personaalarvutite müügiga. “Kuigi mu ülikooli baashariduse järgi võiksin töötada programmeerijana, sai kirg turunduse ja juhtimise vastu minust võitu ja nii hankisin magistrikraadi Tartu Ülikoolist just selles valdkonnas”.